Notícies

El ple aprova set mocions, sobre la situació socioeconòmica, els drets socials, els sectors econòmics, els agents rurals, l'habitatge, l'aeroport de Barcelona i la pagesia

Dijous, 22 de febrer de 2024. Palau del Parlament

Un moment del ple durant les votacions de les mocions

Parlament de Catalunya (Lali Puig Farré). 2024

Vegeu la galeria d'imatges (92 imatge/s)

El Ple ha aprovat avui, totalment o parcialment, set mocions. Al matí n'ha aprovat quatre, sobre la situació socioeconòmica (CUP), el compliment dels compromisos del Govern en l'àmbit dels drets socials (PSC-Units), els sectors econòmics (PSC-Units) i la gestió del Cos d'Agents Rurals (JxCat), i a la tarda, tres més, sobre les accions del Departament de Territori i Sostenibilitat per al garantiment del desplegament de la Llei de l'Estat 12/2023, pel dret a l'habitatge (ECP), l'ampliació de l'aeroport de Barcelona (JxCat) i la pagesia (ERC).

En canvi, la cambra ha rebutjat íntegrament la moció de Cs sobre els pressupostos i la de Vox sobre la dificultat d'accés a l'habitatge per les polítiques de la Generalitat.