Aneu al menú principal
Aneu al contingut de la pàgina
Aneu al peu de la pàgina
DT núm. 23 - COVID-19. Mesures adoptades pels parlaments de les CCAA i les Corts Generals. Parlament de Catalunya
Tornar
Parlament de Catalunya
19/3/2020. Acords de la Mesa del Parlament, dels dies 13 i 17 de març de 2020, pels quals s'adopten diverses mesures de caràcter excepcional amb relació al funcionament del Parlament i de l'Administració parlamentària durant el període de contingència comprès entre el 13 de març de 2020 i el 27 de març de 2020 a causa de l'epidèmia de Covid-19.
27/3/2020. Acord de la Mesa del Parlament, del 24 de març de 2020, pel qual s'adopten diverses mesures de caràcter excepcional amb relació al funcionament del Parlament i de l'Administració parlamentària a causa de l'epidèmia de Covid-19.
30/3/2020. Acord de la presidència del Parlament, pel qual es prorroguen els terminis de les iniciatives parlamentàries en el marc de l'adopció de mesures de caràcter excepcional amb relació al funcionament del Parlament i de l'Administració parlamentària a causa de l'epidèmia de Covid-19.
31/03/2020. La Mesa acorda que els diputats donin la indemnització per desplaçament a la lluita contra el coronavirus.
3/4/2020. Acord de la Mesa del Parlament, del 31 de març de 2020, sobre els terminis de les iniciatives relacionades amb la crisi sanitària derivada de la Covid-19.
3/4/2020. Acord amb relació a la substanciació de les preguntes amb resposta oral en les comissions en què han de tenir lloc les sessions informatives sol·licitades pels membres del Govern per a informar de les mesures adoptades per a afrontar la crisi de la Covid-19.
Correcció d'errada al BOPC núm. 580, 7.04.2020
20/4/2020 - Acord de la Mesa del Parlament, del 20 d'abril de 2020, sobre la pròrroga dels terminis de les iniciatives parlamentàries en el marc de les mesures de caràcter excepcional adoptades amb relació al funcionament del Parlament i de l'Administració parlamentària a causa de l'epidèmia de la Covid-19
27/4/2020. El 62% del personal de l'Administració parlamentària teletreballa.
6/5/2020. Acord de la Mesa del Parlament, del 5 de maig de 2020, sobre la pròrroga dels terminis de les iniciatives parlamentàries en el marc de les mesures excepcionals adoptades amb relació al funcionament del Parlament i l'Administració parlamentària a causa de la pandèmia de la Covid-19.
14/5/2020. Acord de la Mesa del Parlament, del 12 de maig de 2020, sobre la pròrroga dels terminis de les iniciatives parlamentàries en el marc de les mesures excepcionals adoptades amb relació al funcionament del Parlament i l'Administració parlamentària a causa de la pandèmia de la Covid-19, i sobre la represa del règim de pròrroga ordinari dels terminis.
26/5/2020. Represa dels terminis de les iniciatives parlamentàries en el context d'adopció de mesures excepcionals relatives al funcionament del Parlament i de l'Administració parlamentària arran de la pandèmia de la Covid-19.
29/5/2020. El Parlament adapta els espais del palau per a la represa de l'activitat presencial amb mesures per a la prevenció dels contagis.
29/5/2020. Acord de la Mesa del Parlament del 12 de maig de 2020 sobre la represa de l'activitat parlamentària i funcionament del Parlament.
5/6/2020. Horaris d'obertura de l'edifici del Parlament i del Registre.
9/6/2020. Acord de la Mesa del Parlament pel qual s'anul·la l'obligatorietat de presentar en suport paper els documents presentats per correu electrònic al Registre General del Parlament.
16/7/2020. Acord de la Mesa del Parlament sobre el règim excepcional de presentació de documents al Registre durant el mes d'agost del 2020.
27/7/2020. Acord de la Mesa del Parlament sobre el format de les sessions de les comissions.
Acords de Mesa relacionats amb les restriccions COVID al Parlament
Recull (Darrera actualització: 07/10/2021)
Aneu al menú principal
Aneu al contingut de la pàgina
Aneu al peu de la pàgina