Bon dia,
Segons el DECRET 150/2017 sobre inclusió educativa publicat al DOGC, "l'Administració ha de vetllar per a que en els centres escolars quedin cobertes les necessitats d'assistència sanitària i parasanitària d'aquells alumnes amb estat de salut complexos". El Departament d'Ensenyament no està destinant el recursos necessaris per garantir la inclusió en els centres públics i ja no podem esperar més!
La nostra filla necessita (entre altres coses) una infermera cada dia dues vegades (en horari escolar) per a poder orinar, perquè ho fa a través de sondatge intermitent. El Departament d'Ensenyament ens diu que això ho pot fer un monitor. Ens sembla escandalós.
Hem presentat una queixa formal al Sindic de Greuges i també, i per segona vegada al Departament d'Ensenyament, però ningú mou fitxa.
Sabem que no és un tema fàcil de resoldre, i la majoria de famílies es conformen amb aquesta situació injusta però nosaltres volem insistir pel bé de la nostra filla i dels altres infants que se'n puguin beneficiar.
Moltes gràcies!