Notícies

La presidenta es reuneix amb Salvador Illa i Albert Batet en el marc de la ronda de trobades institucionals amb els representants dels grups parlamentaris

Dimarts, 13 de juny de 2023

La presidenta es reuneix amb Salvador Illa i Albert Batet en el marc de la ronda de trobades institucionals amb els representants dels grups parlamentaris

Parlament de Catalunya (Ramon Boadella). 2023

Vegeu la galeria d'imatges (4 imatge/s)

La presidenta, Anna Erra, s'ha reunit aquesta tarda amb els presidents dels grups parlamentaris del PSC-Units i JxCat, Salvador Illa i Albert Batet, en el marc de les trobades institucionals amb els caps de fila dels grups després que el Ple l'elegís divendres.

A primera hora de la tarda, Erra ha rebut al despatx d'audiències Batet, que ha assistit a la reunió acompanyat de la portaveu del grup de JxCat, Mònica Sales, i posteriorment s'ha reunit també amb el cap de l'oposició, Salvador Illa.

La presidenta té previst reunir-se els propers dies també amb altres caps de fila dels grups parlamentaris.