Comissió d'Estudi sobre el Model Policial

Dia:
Divendres, 28 d'octubre de 2022
Hora:
10:00h
Lloc:
Sala 1

Caràcter de la sessió:
Sessió ordinària

Ordre del dia

  • 1

    Compareixença d'Helena Mulero, directora de projectes de l'empresa Protecció i Imatge, davant la Comissió d'Estudi sobre el Model Policial per a avaluar els protocols d'informació i transparència tant en les actuacions policials generals com en les concretes (Tram. 357-00783/13)

    Comissió d'Estudi sobre el Model Policial

    Compareixença.

  • 2

    Compareixença de Ramon Chacón, intendent i cap de la comissaria general d'investigació criminal, davant la Comissió d'Estudi sobre el Model Policial per a avaluar els protocols d'informació i transparència tant en les actuacions policials generals com en les concretes (Tram. 357-00784/13)

    Comissió d'Estudi sobre el Model Policial

    Compareixença.

  • 3

    Compareixença de Carles Hernández Vilamajó, intendent i cap de la comissaria general d'informació, davant la Comissió d'Estudi sobre el Model Policial per a avaluar els protocols d'informació i transparència tant en les actuacions policials generals com en les concretes (Tram. 357-00785/13)

    Comissió d'Estudi sobre el Model Policial

    Compareixença.

  • 4

    Compareixença d'Àngels Bosch, membre de la Comissió Executiva de la Confederació Europea de Policia, davant la Comissió d'Estudi sobre el Model Policial (Tram. 357-00733/13)

    Comissió d'Estudi sobre el Model Policial

    Compareixença.