Els grups i subgrups han presentat 1.963 esmenes a l'articulat i a l'estat de despeses del pressupost de la Generalitat per al 2011, després que aquest matí hagi acabat el termini per fer-ho. De totes les esmenes, 1.338 corresponen al text articulat, i 625, a l'estat de despeses.
Ciutadans, amb 567 (51 al text articulat i 516 a l'estat de despeses) és qui n'ha presentades més, seguit del Grup Socialista amb 513 (503 al text articulat i 10 a l'estat de despeses), ICV-EUiA amb 479 (474 a l'articulat i 7 a l'estat de despeses) i ERC amb 346 (292 a l'articulat i 54 a l'estat de despeses). A més, aquestes quatre formacions n'han presentada una de conjunta al text articulat. Solidaritat n'ha formalitzades 31, totes a l'estat de despeses; el PPC, 21 (14 a l'articulat i 7 a l'estat de despeses), i, finalment, CiU, 3 a l'articulat.
La relació ordenada de totes les esmenes es publicarà al 'Butlletí oficial del Parlament' el 29 o el 30 de juny. Abans, entre el 27 i el 30 de juny, les comissions faran els debats de totalitat de les seccions pressupostàries corresponents, amb la intervenció de cada conseller per desglossar els comptes. La d'economia té previst elaborar el dictamen final entre l'11 i el 13 de juliol, de manera que el ple el debatrà, juntament amb les esmenes que els grups es reservin, a la sessió prevista per al 20 i el 21 de juliol, la darrera d'aquest període.