Visita del president d'Aragó al Parlament de Catalunya
3 de juliol de 2000
El president de la Diputació General d'Aragó, Marcelino Iglesias, va visitar el dilluns 3 de juliol el Parlament de Catalunya, on va ser rebut pel president de la cambra, Joan Rigol. El president aragonès va arribar al Parlament a les cinc de la tarda, després de haver-se reunit i dinat amb el president de la Generalitat, Jordi Pujol, al Palau de la Generalitat.
En la seva estada al Parlament, Marcelino Iglesias va signar en el Llibre d'Honor de la institució i va entrevistar-se amb el president Joan Rigol en el seu despatx d'audiències. Després d'una hora de reunió, Joan Rigol va acompanyar Iglesias en una visita a l'hemicicle del Parlament, a la qual es va incorporar el president del Grup Socialista ¿ Ciutadans pel Canvi, Pasqual Maragall. Un cop finalitzada la visita a l'hemicicle, Marcelino Iglesias i Pasqual Maragall es van reunir en el despatx del Grup Socialista ¿ Ciutadans pel Canvi.
El president d'Aragó va expressar el seu desig que existeixin unes molt bones relaciones entre Catalunya i l'Aragó. "El nostre veí principal és Catalunya i volem tenir una magnífica relació i mantenir trobades de forma freqüent", va manifestar. Marcelino Iglesias va tractar en les seves entrevistes amb Pujol, Rigol i Maragall sobre algunes temes de interès entre les dues comunitats autònomes veïnes, com ara la gestió de l'aigua de l'Ebre i el patrimoni artístic i religiós.
Fotos: Valls