Notícies

980 persones visiten el Parlament durant el festival d'arquitectura Open House Barcelona

Dilluns, 28 d'octubre de 2024. Palau del Parlament

980 persones visiten el Parlament durant el festival d'arquitectura Open House Barcelona

Parlament de Catalunya. 2024

Vegeu la galeria d'imatges (4 imatge/s)

980 persones van visitar el Parlament dissabte, entre les deu del matí i les set del vespre, en el marc del festival d'arquitectura Open House Barcelona. El Parlament s'ha adherit per primera vegada a aquesta iniciativa, que ha permès visitar durant aquest cap de setmana prop de dos-cents edificis emblemàtics de l'àrea metropolitana de Barcelona.

En un recorregut de prop de mitja hora, acompanyats de tècnics especialistes del Parlament i en grups de vint persones, els visitants van poder veure les parts més representatives de la planta noble, com l'hemicicle, l'escala d'honor, la sala de la Mesa o diverses sales de comissions.

Aquesta és la quinzena edició de l'Open House Barcelona, una iniciativa que organitza una entitat sense ànim de lucre amb l'objectiu de promoure l'arquitectura i fer que s'entengui com un component imprescindible de la cultura.

Alguns dels edificis que es podien visitar aquest cap de setmana són el Palau Moja, l'Institut del Teatre, l'Estadi Olímpic Lluís Companys, el Cercle del Liceu, el taller de l'escultor Pere Jou, l'Hotel Jean Nouvel o el recinte modernista de Sant Pau.