Notícies

El Ple aprova mocions sobre l'antiracisme, el sensellarisme, la joventut, la recerca, la mediació i l'atenció primària

Dijous, 27 de gener de 2022. Palau del Parlament

El Ple aprova mocions sobre l'antiracisme, el sensellarisme, la joventut, la recerca, la mediació i l'atenció primària

Parlament de Catalunya (Jordi Garcia Monte). 2022

Vegeu la galeria d'imatges (74 imatge/s)

El Ple ha aprovat en la sessió d'aquest matí quatre mocions, sobre les actuacions del Departament d'Igualtat i Feminismes en matèria d'antiracisme (ERC), la situació de les persones sense llar (PSC-Units), la situació de la joventut (PSC-Units) i la recerca i la transferència de coneixement com a eixos clau de la societat del coneixement (JxCat).

A la tarda, n'ha aprovat dues més, sobre l'impuls de la mediació i els mètodes alternatius de resolució de conflictes (JxCat) i la salut i l'atenció primària (CUP).

En canvi, la cambra ha rebutjat les mocions sobre les polítiques per incentivar la natalitat (Vox) i l'assetjament que pateixen els nens i les famílies que reclamen el dret que s'imparteixin en castellà com a mínim el 25% d'hores lectives (Cs).