La Diputació Permanent es reunirà de nou dimecres, 20 de gener, a partir de les deu del matí, amb un ordre del dia que inclou la compareixença dels consellers d'Interior, Miquel Sàmper, i de Salut, Alba Vergés, per informar sobre qüestions relacionades amb la Covid-19 i els debats i les votacions de tres decrets llei, segons que han acordat aquest matí els representants dels grups parlamentaris en aquest òrgan.
Sàmper i Vergés compareixeran davant la Diputació Permanent per informar a petició pròpia de les darreres mesures adoptades per contenir el brot epidèmic de Covid-19 i també per substanciar les compareixences aprovades en la darrera sessió d'aquest òrgan perquè tots dos consellers informin de les restriccions a la Cerdanya i el Ripollès, a petició de Cs, i perquè Vergés ho faci sobre el contracte amb l'empresa Ferroser Servicios Auxiliares per al seguiment dels contactes de casos de Covid-19 i sobre les prioritats sanitàries per a l'inici d'any, a petició de la CUP.
La Diputació Permanent també farà en aquesta sessió els debats i les votacions per validar o derogar els decrets llei 52/2020, de represa de l'activitat escolar el segon trimestre del curs escolar 2020-2021; 53/2020, de modificació del Decret llei 10/2020, del 27 de març, pel qual s'estableixen noves mesures extraordinàries per fer front a l'impacte sanitari, econòmic i social de la Covid-19, i 54/2020, del 29 de desembre, de necessitats financeres del sector públic en pròrroga pressupostària.
Durant la sessió també es faran els debats i les votacions de dues sol·licituds de compareixença: una del PSC-Units, que demana la compareixença del conseller d'Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, perquè informi sobre les gestions fetes pels talls de llum sistemàtics en diversos municipis, i una altra de la CUP, que demana la compareixença del conseller d'Educació, Josep Bargalló, perquè informi sobre les condicions en què s'ha iniciat el segon trimestre escolar pel que fa a la seguretat, la reducció de les desigualtats i el seguiment de les inversions.