El Ple farà, en la sessió que començarà dimecres de la setmana vinent i acabarà dijous a la tarda, el debat per aprovar, en lectura única, la Llei del Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals i els debats de totalitat de quatre proposicions de llei, sobre la laïcitat (CSQP), matèria audiovisual (una de CSQP i una altra del PSC) i l'Oficina Antifrau (C's), segons que han acordat aquest matí la Mesa i la Junta de Portaveus.
Dimecres a les deu, el Ple farà la sessió de control, primer amb les preguntes als consellers i després al president de la Generalitat, Carles Puigdemont.
L'ordre del dia del Ple, que és el primer del nou període de sessions, també inclou el debat per aprovar, en lectura única, el Projecte de llei de fusió dels col·legis oficials d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Pèrits Agrícoles de Catalunya i d'Enginyers Tècnics Forestals de Catalunya en el Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Catalunya. El procediment de lectura única permet aprovar la iniciativa en un sol debat en sessió plenària.
El Ple també farà els debats de totalitat de quatre proposicions de llei: una de CSQP per modificar la Llei d'educació per garantir la laïcitat a l'ensenyament públic, a què JxSí i PPC han presentat esmenes a la totalitat; una altra de CSQP en matèria audiovisual i una del PSC per modificar la legislació en aquest àmbit, a les quals cap grup no ha presentat cap esmena a la totalitat i que es debatran conjuntament, i una de C's per modificar la Llei 14/2008, del 5 de novembre, de l'Oficina Antifrau de Catalunya, a què JxSí i el PPC han presentat esmenes a la totalitat i que s'ha inclòs a l'ordre del dia condicionada a la disponibilitat horària que permeti el desenvolupament de la sessió.
A l'últim, l'ordre del dia inclou les interpel·lacions als consellers i set mocions, sobre el transport públic i la mobilitat sostenible (JxSí), la competitivitat de l'empresa catalana (C's), les retribucions públiques (C's), les relacions entre els governs de Catalunya i Espanya (PSC), el dret a morir dignament (CSQP), l'Institut d'Estudis de l'Autogovern (PPC) i els feminismes (CUP).