Notícies

La presidenta assisteix a la inauguració del Mobile World Congress

Dilluns, 22 de febrer de 2016. L'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès)

Nombroses autoritats han assistit a la inauguració del congrés

Parlament de Catalunya. 2016

Vegeu la galeria d'imatges (2 imatge/s)

La presidenta ha assistit aquest matí a la inauguració de l'onzena edició del Mobile World Congress, que té lloc al recinte de la Gran Via de Fira Barcelona. Forcadell ha visitat diversos pavellons de companyies de telefonia mòbil.

A la inauguració del congrés hi han assistit també el president de la Generalitat, Carles Puigdemont; el vicepresident i conseller d'economia i hisenda, Oriol Junqueras; el conseller d'empresa i coneixement, Jordi Baiget; les alcaldesses de Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat, Ada Colau i Núria Marín; el ministre d'indústria, energia i turisme, José Manuel Soria; la delegada del govern espanyol a Catalunya, María de los Llanos de Luna, i el director general de Fira Barcelona, Constantí Serrallonga.

Ahir, la presidenta va assistir, al Gran Teatre del Liceu, al sopar que GSMA, l'entitat organitzadora del congrés, va oferir. Presidit pel rei d'Espanya, Felip VI, també hi van anar, entre d'altres, Puigdemont, Colau, Soria i el director general de GSMA, Mats Granryd.

El congrés és el més important del món en l'àmbit de la telefonia mòbil, i acabarà dijous.