El president, Ernest Benach, ha rebut aquesta tarda en audiència diversos representants de diferents sectors de la comunitat educativa, que li han expressat les seves inquietuds davant el Projecte de llei d'educació que la cambra tramita i l'han informat de la concentració lúdica i reivindicativa que han convocat per a diumenge al parc de la Ciutadella, a Barcelona, per reclamar millores en el projecte.
Benach s'ha compromès a tornar a rebre'ls dilluns a les dotze amb l'objectiu que li puguin lliurar les signatures que hagin aconseguit de suport a les propostes d'esmenes que ja van presentar dimarts al Registre del Parlament.
A l'audiència d'aquesta tarda hi han assistit: Ricard Aymerich, de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya; Víctor Albert, de l'Associació de Joves Estudiants de Catalunya; Walter Garcia, de la Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya; Pere Farriol, de la Federació d'Associacions de Pares d'Alumnes d'Ensenyament Secundari; Roser Font, de la UGT, i Dolors Llobet i Encarna Escribano, de Comissions Obreres.