La presidenta, Núria de Gispert, ha rebut aquest migdia els representants de l'Associació de Famílies Lesbianes i Gais i els participants a la trobada que han organitzat al parc de la Ciutadella amb motiu del desè aniversari de l'aprovació pel Parlament de Catalunya de la primera llei de l'estat que va permetre l'adopció per part de parelles homosexuals.
De Gispert, acompanyada de les diputades Montserrat Capdevila (PSC) i Carmen de Rivera (C's), ha rebut les famílies, encapçalades per la presidenta de l'associació, Katy Pallàs, al saló de passos perduts. També hi eren presents l'exdiputada Carme Porta, la representant d'ERC que va defensar la llei davant el ple el març del 2005, i el regidor de l'ajuntament de Barcelona Guillem Espriu.
La presidenta ha destacat el caràcter pioner de la llei aprovada fa una dècada, i s'ha adreçat als nens i nenes presents a l'acte per dir-los que fins fa deu anys era impossible l'adopció per part de parelles homosexuals i que "això es va aconseguir gràcies a la lluita dels vostres pares i mares".