Notícies

De Gispert rep una delegació de l'Associació Catalana de Privacitat i Seguretat Digital encapçalada pel president

Dilluns, 14 de juliol de 2014. Palau del Parlament

De Gispert amb el president de l'associació

Parlament de Catalunya. 2014

Vegeu la galeria d'imatges (2 imatge/s)

La presidenta, Núria de Gispert, ha rebut aquest migdia en audiència una delegació de la junta directiva de l'Associació Catalana de Privacitat i Seguretat Digital, encapçalada pel president, Xavier Alcalde.

L'audiència ha servit per presentar aquesta entitat sense ànim de lucre, creada enguany amb les finalitats, entre d'altres, de consolidar la professió d'expert en privacitat i seguretat digital, difondre els drets fonamentals relatius a aquest àmbit -com ara els drets a la protecció de les dades de caràcter personal, a l'honor, a la intimitat personal i familiar, a la pròpia imatge o a la confidencialitat de la informació- i cooperar en el desenvolupament de la privacitat, la protecció de dades de caràcter personal i la seguretat de la informació dins el desenvolupament econòmic de Catalunya.

Han acompanyat el president de l'associació els altres membres de la junta directiva Sergi Marcén, Jordi Cugat, Ignasi Alamillo, Laie Font i Jaume Trasobares.