Notícies

El president i el vicepresident primer es reuneixen amb el secretari d'estat de la Unió Europea

Divendres, 13 de juny de 2008. Palau del Parlament

Parlament de Catalunya. 2008

Vegeu la galeria d'imatges (1 imatge/s)

El president, Ernest Benach, i el vicepresident primer, Higini Clotas, han rebut aquest matí en audiència el nou secretari d'estat de la Unió Europea, Diego López Garrido, a qui ha acompanyat la secretària de la Unió Europea de la Generalitat, Anna Terrón.
López Garrido inicia avui a Catalunya una sèrie de contactes a escala estatal amb les màximes institucions per preparar la presidència espanyola de la Unió Europea el primer semestre del 2010.
La visita a la cambra ha servit per tractar d'aspectes importants per a les regions europees, com la posada en marxa del principi de subsidiarietat, que segons el Tractat de Lisboa s'hauria de començar a aplicar al gener. Precisament, Benach presideix el grup de treball sobre subsidiarietat a la Conferència d'Assemblees Legislatives Regionals Europees.