La presidenta, Núria de Gispert, ha inaugurat aquesta tarda l'exposició "L'art té nom de dona", promoguda per l'entitat Grupdart.cat i l'associació Dones d'Avui el Masnou. A l'acte, de Gispert ha insistit en la necessitat de seguir treballant perquè homes i dones estiguin representats amb igualtat en tots els àmbits de la societat.
L'exposició, en què han participat dinou artistes catalanes, serà al Parlament fins al 14 de març, i s'emmarca en els actes del dia internacional de les dones, que la cambra celebrarà divendres amb un acte institucional.
A la inauguració també hi han intervingut Ramon Casalé, crític d'art, que ha destacat la diversitat de sensibilitats representades a l'exposició, i Dolors Genara Chacón, presidenta de Dones d'Avui el Masnou, que ha remarcat el paper de les dones en l'art.
A més, hi han assistit el secretari segon, Pere Calbó; la presidenta de la comissió d'igualtat de les persones, Marta Ribas (ICV-EUiA), i l'alcalde del Masnou, Pere Parés.