La secretària primera de la Mesa, Lídia Santos, ha rebut aquesta tarda en audiència els membres de Comkedem, una associació juvenil constituïda a Barcelona el 2004 que organitza activitats de lleure i esport adaptades a nens i joves de set a vint-i-set anys amb discapacitats físiques. En la trobada també hi han participat els diputats Maria Assumpció Laïlla (CiU) i Alexandre Martínez (PSC-CpC), tots dos membres de la Comissió d'Estudi de la Situació de les Persones amb Discapacitats, a més de Rafael López (PPC). Tots tres diputats són membres de la Comissió de Benestar i Immigració.
A la trobada, que ha tingut lloc a l'hemicicle, hi han assistit diversos membres de l'associació amb amics i familiars, i els monitors que els ajuden en les tasques que no poden fer tots sols.
Els membres de Comkedem han traslladat als parlamentaris temes que els preocupen o interessen especialment, com ara alguns de referents a qüestions de mobilitat i accessibilitat o el desenvolupament de la Llei de dependència. Així mateix, s'han interessat pel funcionament de la cambra, les maneres de participar-hi com a ciutadans i algunes curiositats, com la disposició dels grups dins l'hemicicle.
Santos, Laïlla i Martínez han mostrat el seu acord en la necessitat d'estendre la cultura del respecte a la diferència, i han recollit les propostes i problemàtiques que l'associació els ha traslladat, a què miraran de respondre per mitjà dels mecanismes parlamentaris.
Els visitants han presentat l'entitat i han explicat les activitats que organitza, com ara les sortides, les trobades, les excursions, les vacances d'estiu per a joves o la pràctica de l'hoquei en cadira de rodes.
Després de la trobada, el col·lectiu ha visitat altres espais del Palau.