CiU, PPC i el Grup Mixt han presentat un total de cinc mocions com a conseqüència de les interpel·lacions que van formular al Govern el ple de la setmana passada. Les mocions es debatran i votaran al ple previst per als dies 6 i 7 de febrer.
El Grup de CiU ha presentat tres mocions, sobre el desplegament i l'aplicació de la legislació de promoció de l'autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència, sobre les infraestructures en matèria ferroviària i sobre el desplegament de l'Estatut d'autonomia. El Grup del PPC n'ha presentat una, sobre la política de l'aigua, i el Grup Mixt, una altra, sobre la política de subvencions del Govern de la Generalitat.
La resta de grups parlamentaris poden presentar esmenes congruents amb el text de les mocions fins mitja hora abans que comenci la sessió.