Notícies

El ple farà la setmana que ve el debat de totalitat del projecte de llei d'accessibilitat

Dimarts, 16 d'abril de 2013. Palau del Parlament

La mesa i la junta de portaveus poc abans de començar la reunió d'avui

Parlament de Catalunya. 2013

Vegeu la galeria d'imatges (1 imatge/s)

En la sessió plenària de la setmana que ve, que es farà dimecres i dijous, la cambra farà el primer debat del projecte de llei d'accessibilitat, a què els grups no han presentat cap esmena a la totalitat, i el síndic de greuges, Rafael Ribó, presentarà l'informe anual de la institució corresponent al 2012, segons que han acordat avui la mesa i la junta de portaveus.

L'ordre del dia del ple, que començarà dimecres, 24 d'abril, a les deu del matí amb la sessió de control al govern i al president de la Generalitat, inclou també el debat de totalitat de la proposta de C's per portar al Congrés de Diputats una proposició de llei de modificació de la legislació vigent sobre llibertat religiosa. Aquesta iniciativa arribarà al ple amb tres esmenes a la totalitat, presentades per CiU, el PSC i ICV-EUiA.

A més de les interpel·lacions que els grups presentin al govern, el ple també farà el debat i la votació de sis mocions, sobre: la inclusió social (ERC), els efectes de la sentència del Tribunal de Justícia Europeu sobre els desnonaments (ERC), els processos de concertació per sortir de la crisi (PSC), el foment de l'emprenedoria (PPC), la sostenibilitat del sistema sanitari (C's) i la privatització d'Aigües Ter Llobregat (ICV-EUiA).