Notícies

Rebutjades les esmenes a la totalitat de CiU i el PPC als pressupostos dels departaments de la Presidència, d'Economia i Finances i d'Acció Social i Ciutadania

Dimarts, 5 de juny de 2007. Palau del Parlament

Castells i Capdevila durant les seves compareixences

Parlament de Catalunya. 2007

Vegeu la galeria d'imatges (1 imatge/s)

Les comissions d'Economia, Finances i Pressupost i de Benestar i Immigració han rebutjat, amb els vots en contra del PSC-CpC, ERC i ICV-EUiA, les esmenes a la totalitat que van presentar els grups parlamentaris de CiU i el PPC a les seccions pressupostàries dels departaments de la Presidència, d'Economia i Finances i d'Acció Social i Ciutadania.

D'acord amb el nou Reglament, per primera vegada des del 1980, el debat de totalitat del pressupost de cada departament ja no es fa en sessió plenària, sinó en comissió i amb la compareixença dels consellers corresponents, la qual cosa permet al Govern i als grups debatre les prioritats pressupostàries amb més detall i profunditat.

El conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells, ha presentat davant la Comissió d'Economia, Finances i Pressupost les partides pressupostàries destinades al seu Departament i al de la Presidència, mentre que la consellera d'Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, ho ha fet en la Comissió de Benestar i Immigració.