Notícies

La Mesa tractarà dimarts l'admissió a tràmit de la petició de CiU de fer un ple sobre l'Estatut

Divendres, 9 de març de 2007. Palau del Parlament

Núria de Gispert, Felip Puig, Francesc Homs i Ramon Camp

Parlament de Catalunya. 2007

Vegeu la galeria d'imatges (1 imatge/s)

La Mesa, en la reunió ordinària de dimarts vinent, tractarà l'admissió a tràmit de la sol·licitud, del Grup Parlamentari de CiU, de fer un ple específic sobre el desenvolupament de l'Estatut, segons que ha anunciat el president Ernest Benach.

La sol·licitud d'aquest Ple ha estat presentada aquest migdia al Registre de la cambra pel portaveu del Grup de CiU, Felip Puig, que anava acompanyat dels diputats Núria de Gispert, Ramon Camp i Francesc Homs. En l'escrit es demana, d'acord amb l'article 134.2 del Reglament de la cambra, "la convocatòria, en el termini més breu possible, d'un ple específic per debatre el desplegament de l'Estatut d'autonomia."

Segons l'esmentat article del Reglament, "el president del Parlament convoca necessàriament la sessió corresponent si una quarta part dels diputats o un conjunt de grups parlamentaris que en representa, com a mínim, una cinquena part sol·licita un debat sobre l'acció política i de govern. Aquesta sol·licitud es pot fer un cop cada període de sessions".