Serveis per als mitjans de comunicació

Serveis per als mitjans de comunicació 2017-09-14T20:51:00+00:00

Introducció

El departament de comunicació s’ocupa de les relacions amb els mitjans de comunicació, amb les oficines de premsa dels grups parlamentaris i amb les institucions, d’informar de l’activitat parlamentària i institucional i de produir, realitzar i enregistrar els plens, les comissions, els actes institucionals i les conferències de premsa.

Els senyals institucionals, tant de vídeo com d’àudio, s’estructuren en sis canals independents que ofereixen fins a sis emissions simultànies per seguir l’activitat del Parlament. El senyal es pot enregistrar des de les instal·lacions de la cambra, i les sessions plenàries i altres activitats d’especial rellevància també s’envien a la torre de telecomunicacions de Collserola. A més, les sessions es poden seguir en directe ‘online’ i consultar un cop finalitzades.

Espais de treball

El departament ofereix espais i eines diversos perquè els mitjans puguin dur a terme la seva tasca informativa. Alguns són d’ús comú, i d’altres estan pensats per a les particularitats i necessitats de la premsa escrita, la televisió o la ràdio.

1. Centre de mitjans. Espai de treball dels mitjans. Hi poden seguir tota l’activitat de la cambra i dur a terme la seva tasca informativa.

2. Sala de conferències de premsa. Espai on habitualment tenen lloc les conferències de premsa.

3. Punt d’enllaç amb les unitats mòbils per als directes. Espai des d’on es poden connectar els senyals dels directes amb les unitats mòbils.

4. Plató d’entrevistes. Espai polivalent a disposició dels mitjans per fer-hi entrevistes i altres gravacions de petit format, tant de televisió com de ràdio.

5. Departament de comunicació. Espai d’atenció als mitjans.

Per contactar amb el departament de comunicació

+34933046610

premsa@parlament.cat