Nom de la persona legalment responsable de l'entitat o que assumeix la representació d'una organització que no té personalitat jurídica:
Antoni Cantos Llopart
Noms de les persones que integren els òrgans de direcció:
Antoni Cantos Llopart
Xènia Bonet Batet
Jaume Àrboles Sebastià
Finalitats i objectius de l'entitat o organització:
L'Associació Catalana d'Enòlegs, fundada l'any 1984 com a entitat enològica de referència al territori català, té com a objectius, d'acord amb el que defineixen els seus estatuts:
a) Obtenir el reconeixement legal de l'activitat dels enòlegs, la seva protecció jurídica i qualsevol altra acció que pugui millorar el seu funcionament com a col.lectiu professional.
b) El foment, l'organització o la participació en qualsevol acte, conferència, seminari o activitats tècniques relacionades amb la vitivinicultura, tant dins l' àmbit de l'associació com a terceres persones o entitats.
Àmbits materials d'interès sobre els quals es projecta l'activitat:
Administracions públiques i sector públic Agricultura, ramaderia, pesca i alimentació Justícia Universitats, recerca i innovació
Nom dels professionals de l'entitat encarregats de les activitats incloses en el Registre:
Antoni Cantos Llopart Xènia Bonet Batet Jaume Àrboles Sebastià
Import i font dels recursos percebuts del sector públic:
0
Agenda
Aquesta agenda mostra l'activitat del grup d'interès seleccionat